Función benéfica a favor de la Asociación de Hemofilia de Asturias “Tú, yo… y el vecín” del Grupu de Teatru Carbayín

El precio de la entrada es de 5 euros. La función tiene fines benéficos y la recaudación en taquilla será destinada a la Asociación de Hemofilia de Asturias

La obra de Teatru Carbayín ‘Tú, yo… y el vecín se representará mañana viernes 21 de junio en el Nuevo Teatro de La Felguera a las 20.15 h

Una pareja en la España de postguerra atraviesa una crisis a la cual no ven otra salida más que la separación. Un vecino metomentodo intenta convencerlos de que no lo hagan. A través de muchas escenas irán repasando como llegaron a esta situación y qué la provocó.

Comedia costumbrista en la línea de innovación de teatro Carbayín.

Una parexa quier separtase porque yá tan fartos ún del otru y nun puen más. Un vecín métese metanes ellos pa intentar arreglar la cosa. Ente toos dirán recordando lo que pasó y cómo llegaron a esta situación. Nestos recuerdos, los 3 actores que  representen la función dirán faciendo hasta 12 personaxes diferentes, tresformándose nellos a la vista’l públicu, y proponiendo d’esti mou una puesta n’escena anovadora.

Comedia costumista al más puru estilu, pero col sellu inconfundible de Teatru Carbayín.

El precio de la entrada es de 5 euros. La función tiene fines benéficos y la recaudación en taquilla será destinada a la Asociación de Hemofilia de Asturias.