X Xornaes culturales de castilletes y carbón

El Cine Felgueroso de Sama y el Centru de Referencia de la Cultura y la Llingua Asturiana Casa los Alberti de Ciañu acogen la décima edición de las jornadas culturales ‘De castilletes y carbón’ que organizan la Fundación Nuberu y el Ayuntamiento de Llangréu.

Van ya diez años en los que estas dos entidades vienen poniendo en marcha esta actividad de dinamización cultural que nació como consecuencia del convenio de colaboración firmado entre ellas y que gira alrededor de las interrelaciones entre cine, mina, música, pintura, literatura, economía, gastronomía… Un acercamiento e intento de interpretación de la mina, el movimiento social  que genera y todo lo que la rodea a través del cine y también de una serie de ponencias que tratan este tema desde diferentes ámbitos de estudio y perspectivas.

Las jornadas De castilletes y carbón se articulan en un ciclo de películas, Baxando pa la galería, que van a proyectarse los miércoles del mes de octubre a las 19:30 horas en el Cine Felgueroso de Sama; una serie de ponencias que analizan el mundo de la minería, Los xueves de castilletes y carbón, que se leerán los jueves del mes de noviembre a las 20:00 horas en la Casa los Alberti yla exposición fotográfica de Ángela Terente Última mirada hacia la mina.

PROGRAMACIÓN

• Baxando pa la galería (Cine Felgueroso) Miércoles 9 ochobre a les 19:30 hores.

• Enterrados de Luis Trapiello. Miércoles 16 ochobre a les 19:30 hores.

Gold, la gran estafa d’Stephen Gaghan. Miércoles 23 ochobre a les 19:30 hores.

• Hay una luz en Asturias… Productora de programes del Principáu d’Asturies y Fundación Juan Muñiz Zapico. Miércoles 30 ochobre a les 19:30 hores.

• Puta mina.Colectivu Puta mina.

Los Xueves De Castilletes y Carbón (Casa de los Alberti)

• Xueves 7 payares a les 20:00 hores. La minería nel cine n’Asturies y nel Reinu Xuníu: representación d’una culturaMaría Cristina Valdés Rodríguez.

• Xueves 14 payares a les 20:00 hores. Presentación del llibru Todos los naufragios de Laura Castañón.

• Xueves 21 payares a les 20:00 hores. Compañeru dame tira.Recital lliterariu coordináu por Chechu García.

• Xueves 28 payares a les 20:00 hores. La percusión tradicional n’Asturies de Julio Sánchez-Andrade.

Esposición fotográfica (Casa de los Alberti del 14 ochobre al 29 payares)

Última mirada hacia la mina d’Ángela Terente Pérez.