“¿Ayúdote yo?”, nueva campaña pa trabayar de mou interxeneracional la llingua materna

Cartel de la campaña

Involucrar a distintos grupos d’edaes na conservación y usu del asturianu ye l’oxetivu que se plantega la campaña “¿Ayúdote yo?” llevada a cabu por iniciativa de los servicios de normalización llingüística dela Mancomunidád’El Cabu Peñes, Siero, Castrillón y Samartín del Rei Aurelio.

Pa ello, dende estos servicios propónse una actividá a les families, les escueles o cualesquier grupu de xente interesao pa qu’interactúen y aporten una esbilla de frases de les que suelen emplegar les madres o les güeles en delles ocasiones, y que yá formen parte de la nuestra vida cotidiana.

Pa ello creóse’l blog “llinguamaternaayudoteyo.blogspot.com” nel que se da información completa del proyeutu y se proponen una serie d’actividaes coles que puen trabayar les persones que s’animen a participar. Tamién s’ufierten dalgunos exemplos d’espresiones del tipu “Si te duel ye que ta curando”, “Pue más el güeyu que’l butiellu” o “¡Mira que pintes!” ente otres munches.

Espresiones asemeyaes son les que se van recoyer nesti proyeutu, y pa ello habilitáronse distintos medios, de manera que se van poder unviar eses frases per escrito, o tamién como archivos d’audiu o videu. Con tol material recoyío fadráse un videu recopilatoriu que se va estrenar  coincidiendo cola Selmana de les Lletres Asturianes y el Día dela Madrey que, dependiendo del volumen de material recibío, publicaráse a lo llargo del  mes de mayu.