Programa, alcuerdos, reforma y llibertá

J. Ramón Martín Ardines.
Secretario General del PSOE San Martín de Rey Aurelio

Tamos a metá de la llexislatura y preocúpanos el cumplimientu del programa electoral, y, sobremanera, nun dar un pasuatrás nos servicios que tenemos en Samartín del rei Aurelio.Pa ello trabayamos en consiguir unos presupuestos municipales que lo garanticen y tamos reivindicando les partíes de los presupuestos autonómicos que contribuyan nesimesmusen.

Dende la comisión executiva municipal evaluamos xunto al Grupu Municipal el cumplimientu del programa con que nos presentamos a les elecciones en Samartín del reiAurelio,buscando soluciones a les coses pendientes y a los errores qu’ensindulda se cometen.

Col enfotu de meyorar esos servicios,elGrupu Municipal Socialista buscó l’ alcuerdupadestinar una partida de 562.531 euros del remanente de tesorería al arreglu de les carreteres de la zona rural afectaes por argayos , además de pa la concesión d’ayudesdirectes a los autónomos y pymes, unu de los sectores más afectaospola crisis sanitaria de la covid.

Gracies a esialcuerdu va facesel’arregludel argayud’El Rosellón, el llevantamientu de dos muriosn’El Corralón y La Envernal, y l’arreglu de les carreteresRebollal-Bédavo y La Nespral, por seguridá ymeyora de les infraestructuresviaries.

A estesañádese la renovación de la cubierta d’uralita del campu de fútbol d’ElFlorán, que va redundar nameyora de la instalación deportiva de la que faiusu la Escuela d’Iniciación San Martín. A estesmeyoresdeportivessumaránse les que se plantearán nelPatronatuDeportivu Municipal al oxetu de meyorar la ufierta deportiva nelconceyu.

Toes estesiniciatives enmárquense nunmomentunel que se debate la reforma del Estatutud’Autonomía,una reforma na que l’ exenun debe ser el discutiniullingüísticu ya que son dellos los temes a consensuar paconsiguir una norma del sieglu XXI, pa que nelmarcu de la Constitución y del Estatutu los asturianos y asturianesd’agora y del futuru podamos desenvolver el nuesuproyectu vital con llibertá.

Pues el PSOE ye un partíu de llibertaes, contrariu a cualquier obligatoriedá y por tantutenemos de garantizar que los asturianos hablen, h.ablen o falen como quieran, porque lo importante ye pensar, trabayar, vivir con llibertá.

Un comentario en «Programa, alcuerdos, reforma y llibertá»

  • el 25 octubre, 2021 a las 11:31 pm
    Enlace permanente

    Por favor, actualice con más frecuencia a la luz del hecho de que amo a su página de blog. ¡Muy agradecido! Artículos inspiradores!,

Los comentarios están cerrados.