Llangréu natural y “A tiru piedra”

Dentro de las actividades programadas para la Feria Llangréu Natural que se celebra este fin de semana 12 y 13 de mayo en el recinto ferial de la estación de autobuses de Langreo, está el programa “A tiru piedra”, un proyecto de la Concejalía de Medio Rural del Ayuntamiento de Langreo desarrollado por Formagrupo.

Se trata de 2 visitas guiadas e interpretadas por el medio rural de Langreo para dar a conocer y promocionar entre la comunidad local la belleza de los paisajes y senderos rurales del concejo, su historia y tradiciones y en las que visitaremos distintos pueblos galardonados en años anteriores por el Ayto. de Langreo como “Pueblos Afadizos”, premio al meyor entamu rural que se entrega anualmente. Las visitas a los pueblos servirán también de encuentro y confraternización con las comunidades y asociaciones vecinales que trabajan por la mejora del medio rural en Langreo

Iniciado en 2017, «A tiru piedra» es un proyecto de promoción y dinamización turística y cultural del medio rural del municipio de Langreo en Asturias para dar a conocer su patrimonio natural y etnográfico, sus pueblos, sus gentes y tradiciones…

Son aptas para todo tipo de públicos y hay plazas limitadas.

a tiru piedra

SÁBADU, 12 DE MAYU

10:00 h. Salida en bus dende’l recintu ferial de la Estación d’Autobuses de Llangréu

Vamos facer un poco senderismu pa subir hasta’l Mirador del Peruanu y disfrutar d’unes vistes maraviyoses de tol conceyu Llangréu. Dende ehí tiramos pa LA CIACALonde vamos visitar la LLAGUNA DE LA BRAÑA’L RÍO y disfrutar del bollu preñáu y la sidra, antes de baxar en bus pa conocer los guapos pueblos afayadizos de LA MUDRERA LA BRAÑA y la historia minera del Valle d’El Candín, en Tiuya.

14:00 h. Regresu pa la Feria Llangréu Natural 

 

DOMINGU, 13 DE MAYU 

10:00 h. Salida en bus dende’l recintu ferial de la Estación d’Autobuses de Llangréu

Vamos visitar y percorrer caminando los pueblos afayadizos d’El CAULA TIYERA LA CASA BAXO, con vistes pal Valle de Samuño, Paisaxe Protexíu de les Cuenques Mineres. Siguimos pa EL POZOBAL y baxamos nun paséu curtiu que remata na ruta d’EL CARBAYU, onde vamos disfrutar colos vecinos y vecines del bollu preñáu y la sidra nesti llugar santuariu tan queríu por tolos llangreanos y llangreanes .

14:00 h. Regresu pa la Feria Llangréu Natural